Stage in Frankrijk - Reisverslagen van Apolline Mol - WaarBenJij.nu Stage in Frankrijk - Reisverslagen van Apolline Mol - WaarBenJij.nu
Stage in Frankrijk

Dit is mijn blog voor mijn buitenlandse stage in Frankrijk. Hier kun je lezen wat ik allemaal mee maak!

Ik ga 10 weken stage lopen in Frankrijk.
-4 weken op een middelbare school;
-3 weken op een kleuterschool;
-3 weken op een basisschool.

Gedurende mijn stageperiode verblijf ik bij mijn oom en tante in Saint-Alban-de-Roche.

Leuk dat jij mijn blog volgt!

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2017

The end of an amazing experience!

27 Mei 2017

My first internship was great!

06 Mei 2017

Bien arrivée !
Apolline

Beste mensen, Dit is mijn blog over mijn buitenlandse stage in Frankrijk. Gedurende mijn 10 weken stage (1 mei t/m 7 juli) zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar! Jullie mogen mij altijd een berichtje sturen via mijn blog! Groetjes, Apollline

Actief sinds 09 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4262

Voorgaande reizen:

28 April 2017 - 07 Juli 2017

Stage in Frankrijk

Landen bezocht: